tirsdag den 5. juli 2011

Vinterforberedelser

1. dag i min sommerferie er brugt på at indrette en lille arbejdsplads foran vinduet i stuen. Jeg glæder mig til at sidde med min PC'er eller en krydsogtværs med en "lille latte"- og samtidig kunne kigge ud på blomster..... og ikke mindst fuglene. Især når det bliver vinter og det ikke er udevejr - så kan jeg ikke få lys nok.
I øjeblikket er konsolbordet pyntet op med noget af mit "ragelse" - men planen er, at der skal være plads til den bærbare uden et større flyttearbejde....(jeg er bare ikke så god til vandrette tomme flader)... nu mangler jeg vist en konfortabel, lav, ikke for grim arbejdstol....

7 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig arbejdsplads, held og lykke med at finde en passende stol.
    Ha en fortsat god dag.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  2. Jeg var lige ved at gå i panik da jeg læste overskriften... - men det her er da helt ok, ja, faktisk en rigtig GOD idé må jeg sige! :o) Men vi er enige om at du har rigtig god tid til at finde stolen, ikk'!!??

    SvarSlet
  3. Jeg tænkte da også lige at du var i vææældig god tid, og troede så, at indlægget handlede om noget syltning..
    Skal vi så ikke bare sylte vinteren lidt istedet!
    Hyggelig "krog" du fik lavet.
    God ferie

    SvarSlet
  4. Mit arbejdsbord med Pc står lige foran vinduet, så jeg har et dejligt udsyn. I aftes sad der en hare på bagbenene og kiggede lige ind på mig.
    Når det regner ser jeg rådyr, det er jeg knap så begejstret for, de mæsker sig med mine rosenknopper.

    SvarSlet
  5. Ser dejligt ud Sussi, og super sejt.... er det et stort jern fad du har der i haven ? men skøn udsigt :)

    Iben

    SvarSlet
  6. Nej nej der er lææææææænge til vinter, men man må også gerne sidde der om sommeren :-)

    Jernfadet er vist beregnet til bålfad, men det funger udmærket med planter

    SvarSlet
  7. Det var da en god idé. Ingen bliver yngre, og lyset er godt for ens syn og ens psyke.

    Vedr. mit indlæg på min blog:
    Jeg ved altid, hvad jeg har købt. Men da jeg ikke altid selv pakker kasserne, så ved jeg ikke, hvad der er i hvilken kasse. Og ofte har jeg glemt, det der blev købt :-)

    God sommer

    SvarSlet