fredag den 6. maj 2016

Annonce

Annonce......eller ihvertfald billeder af mine XALA vandkander som jeg vandt i Havefolket 's konkurrence før jul - 




Tænk at være så heldig, og så hele 2 vandkander. De er meget flotte og jeg er glad for dem, men jeg mangler lidt en ekstra hank i toppen, til når man bærer rundt på den fyldte kande, det kniber med at jeg har kræfter nok til, komfortabelt - at bære en kande med en hånd uden at det drypper ud af kandetuden - og lige ned i træskoene.... men det siger nok mere om min "trænings tilstand" end om kandernes dessign.

Kanderne var sponsoreret af KAAS Outdoor Living

7 kommentarer:

  1. Ja det kan jeg godt se at der mangler noget der, hvis man ikke ligefrem render rundt i haven som om man har en forstørret thekande med sig.
    Men fede er de :-)
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Hvor skønt med smukke kander. Tillykke!

    SvarSlet
  3. Tillykke med kanderne det er altid dejligt at vinde. -Og for informationen for jeg kan godt se at de tyngdemæssigt nok ikke er noget for mine nedslidte håndled:-)

    SvarSlet
  4. Hej Sussi.Altid dejligt at vinde nye haveting.........men det funktionelle er da meget vigtigt.
    Men tillykke med dem.Og de pynter da også.God aften Knus Jette

    SvarSlet
  5. Hej Tillykke. De er meget flotte:)

    SvarSlet
  6. Smukke og organiske, sådan lidt livsstilagtige, med mest fokus måske på udseendet. Måske rigtigt gode til at ampler og andre hængende beholdere, en hånd under og en på håndtaget.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet
  7. Smukke og organiske, sådan lidt livsstilagtige, med mest fokus måske på udseendet. Måske rigtigt gode til at ampler og andre hængende beholdere, en hånd under og en på håndtaget.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet