mandag den 15. marts 2010

Bænken

Jeg kunne så mægtig godt tænke mig en smal gammel bænk, af den slags kommunen gemmer i en lade og sætter op når der er sommerfestunderholdning, den skulle stå i min entré - og så kunne jeg også sidde ned og tage sko på - lige om lidt, når det bliver nødvendigt, og så kunne der stå forskellige små (og lidt større) "ting" på den - men hr. Mand siger: "Nix" - så nu har jeg lånt havebænken indtil den skal ud i solen og være havebænk igen, måske bliver vi så glade for den at.......... ønske, ønske....

1 kommentar:

  1. Hehe- jeg kender godt til det der med lige at skulle overbevise Hr. mand, men jeg syntes han med årene er blevet mere medgørlig og ellers har han måske bare givet lidt op med alle mine gode og mindre gode ideer. :-)
    Ha´en fin uge
    / Birgitte

    SvarSlet