tirsdag den 7. december 2010

Mere dyr

Min højtelskede dyretak (stang) har fået selskab af diverse....., når jeg en gang bliver minimalist, skal dyretak-lysestagen få bordet helt for sig selv, det kunne være flot, bare med et par fyrregrene og 3 kogler, men dertil er jeg ikke nået endnu    :-)
Sønnens juletræspynt har fået plads på hylden, han kan ikke rigtig finde julestemningen frem i år, så jeg gemmer på pynten indtil glæden forhåbentlig kommer tilbage.
Jeg satte Jesusbarnet udenfor i sommer, for at han kunne blive lidt mere vejrbidt, men han så mildt bebrejdende på mig fordi jeg udsatte ham for solens brændende stråler (og han kunne sikkert ane, at jeg havde tænkt mig, at han skulle ha´ lidt regn også)- jeg kunne ikke stå for blikket - og tog ham straks ind igen, mon han vil synes om lidt maling?

4 kommentarer:

  1. Hej
    Härligt fina bilder du visar
    Tack för titten hos mig:)
    kram
    sandra

    SvarSlet
  2. Jeg ærger mig rigtig meget over at jeg for flere år siden solgte mine rensdyrs horn til en venninde.
    Jeg havde selv fundet dem på fjellet som teenager.
    Idag kunne jeg have brugt dem begge 2, øvøv...)
    Det ser rigtig godt ud som lysestage og jesubarnet ser så sødt og uskyldig ud..:-)

    Fortsat god uge til dig fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Ej altså jeg forstår godt det stakkels jesusbarn - godt at han kom ind igen:))
    Hvor er den lysestage fin, rigtig stilfuld!

    SvarSlet
  4. Ser drøn hyggeligt ud !!

    Knus

    SvarSlet