torsdag den 27. juni 2013

Give Away

Susan har en dejlig Give Away på sin blog My Lovin Garden. En sommerfugl af bronze, lavet af
Susans mor Annette Skjærbæk
http://mylovinggarden.blogspot.dk/2013/06/give-away-vind-smuk-bronzekunst-til-din.html
Give Away'en er i forbindelse med at Susan har åben haven og orangeri - men øv, jeg har ikke mulighed for at tage til Viborg den dag, så ingen havekik til mig.
70'er bronze bestik
Inspireret af ovenstående, har jeg været igang med at nedstirre mit 70'er bronze bestik for at se, om mit blik ku' smelte bronzen, så jeg kunne lave sommerfugle ud af dem..... men de vil IKKE forpuppe sig. Jeg vil nu ellers hellere ha' sommerfugle end skeer, knive og gafler i bronze, jeg synes at bestikket smager grimt i munden, og det kan heller ikke pudses rent, så det har ikke været brugt de sidste 30 år. Bestikket er fotograferet sammen med en kvist fra Maidens Blush, den aller dejligste rose i min have.
Maidens Blush står og blusser i haven til stor fryd for øje og næse

1 kommentar:

  1. "Maidens Blush" er så fin og sart lyserød. Ser flot ud sammen med det gyldne bestik.

    SvarSlet