onsdag den 21. august 2013

Mindekarret

Jeg er "tosset" med rustne bålfade i haven - jeg havde to - nu har jeg tre - et med månelandskab (det forreste på billedet ovenfor) - et med timian og klokkeblomster i køkkenhaven - og nu -  voila - et med vand.   Vi har malet det lyseblåt indvendigt, for at vandet ikke skal blive rustent...
... men ak, det blev MEGET lyseblåt, det tiltrækker sig al for meget opmærksomhed, kedeligt - inden i mit hoved så det fantastisk ud, nærmest som middelhavet på en dejlig dag..... Mon vi skal male det om......


.... her er et billede af timianfadet (fortolkning og miniudgave af fad med løveunderstel fra Sissinghurst)

SENERE TILFØJELSE


selvfølgelig blev fadet malet sort .... og hvor var det dog meget bedre.

Fadet hedder Mindekarret fordi det er lige så spejlblankt som min hukommelse   :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar