tirsdag den 16. december 2014

Mon man skulle se at få skrevet de sidste julekort

Jeg elsker at få julekort, jeg kan li' at der er nogen der har gjort sig den umage at udvælge årets julekort, købe frimærker og meget gerne har støtte Julemærkefonden ved at sætte julemærker på.... Foreløbig har jeg kun fået en hilsen.... og den var på SMS, men den hilsen var jeg nu også glad for..... når det nu ikke kan være anderledes :-)  :-) ... og i fremtiden.... tjaeee så blive der nok endnu færrer, portoen er blevet fælt dyr og mange mennesker siger at det er pjat med julekort, når der alligevel ikke står andet end glædelig jul - men jeg synes nu, at selv kortfattede julehilsner varmer. Jeg starter altid med at skrive stort og med god afstand mellem linjerne..... og ender altid med små gnidrede bogstaver på kryds og tværs, fordi der alligevel var noget jeg lige ville tilføje,

5 kommentarer:

  1. Hej Sussi.Ja !!! det er vist ved at være historie med de julekort...........lidt sørgerligt.
    For jeg elsker også at få mange af de fine og personlige hilsener.
    Det er jo ikke det samme med en SMS..............men skriver en del på mail,det er mere personligt.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
  2. Vi skickar julkort, men det har blivit färre. Det är alltid roligt och välja ut fina och skriva på.
    Ha en bra julvecka
    Kramar/AM

    SvarSlet
  3. Jeg skriver et enkelt julekort hvert år, og så ringer vedkommende tilbage og takker for hilsenen - det er såmænd det hele. Søren er på kort med sine søskende.

    SvarSlet
  4. Det med julekortene er da næsten blevet et helt tema i år. Dejligt at høre om andre der dyrker denne disciplin, jeg selv ville også elske både at sende og modtage sådant et fint julekort, endda købt i London, såvidt jeg kan se?
    God arbejdslyst.
    Ja, portoen er dyr, men tænk på hvad vi ellers render og bruger penge på her i december!

    SvarSlet
  5. Jeg sender gerne julekort. Men tiden skal være til det, så det er altid det sidste, jeg får gjort.
    Men jeg ÆLSKER at modtage julekort :-)
    Knus

    SvarSlet