torsdag den 25. maj 2017

Livsstilsmesser

Den skønne forårstid er også den tid på året hvor livsstils messerne nærmest falder over hinanden, og i år måske endnu mere - da 'Mit Hjem er mit Slot' i Haveselskabets Have på Frederiksberg og 'Livsstilsdage på Ledreborg' foregår på samme tid..... men det afholder ikke en hard core Livsstils messegænger i at nå det hele - og det afholder hende heller ikke fra at spamme alle andre uskyldige mennesker med billeder - og det både på blog, facebook og instagram....  UNDSKYLD, VELBEKOMME og VELKOMMEN

Vi starter med MIT HJEM ER MIT SLOT
Fra Butik Sophies stand, lækre gamle havemøbler, haveredskaber og skønne blomster
jeg købte gladeligt det hel, gudskelov var jeg med bus og tog, såeeeeeee...
Fra  My Vintage Home    altid den smukkeste oplevelse

også fra My Vintage Home
Annette von Einem har stået for messens kunstneriske udsmykning.
Prinsessen på ærten

Annette von Einem's eventyr udsmykning møder som det første øjet
mon ikke emnet her er H.C.Andersen

Annette von Einem fortolker The Mad Hatters Teaparty
Det tableau der overraskede og glædede aller mest, hele tebordet med kopper
 og kander vendt på hovedet, jeg blev så begejstret at I får hele 3 billeder 


Jeg havde faktisk vundet fribilletter hos Adiso, men posten nåede ikke frem i tide. Så hvis du har lyst til at tage på messe, og har mulighed for at hente billetterne hos mig - så lad mig høre fra dig.

Efter en god nats søvn - parat til LIVSSTILSDAGE PÅ LEDREBORG
 Billederne er fra Bonderosen ved Hanne Lund og Kronen Brocante:







Vil I vide om jeg købte noget.... jo et par cardigans, det var koldt onsdag formiddag - og to blomsterpinde, en af keramik (Linda Nielsen, Lerværket) og en af rustent jern (Harry Potters Gylde Lyn)

 ....og en tung dreng - en fransk garcon der gnaver i et kødben

8 kommentarer:

  1. Det ser jo dejligt romantisk ud det du viser fra begge messer og kan se, at der er masser af guf at hente. Jeg tror helt sikkert, at messerne rammer et stort publikum.
    Jeg ville dog ønske, at der var noget mere hen ala "Bo Bedre-stilen" - så ville jeg helt sikkert også være en trofast messegænger.
    Ærgerligt at billetterne ikke nåede frem til dig, men herligt, at du giver en anden mulighed for at bruge dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjaaeee hvad mon Bo Bedre stilen er i vore dage, jeg gik i sin tid over til Mad og Bolig, og nu ser jeg kun Isabellas - er det sådan lidt mere stål og nordiske møbler eller ?....nå, men det jeg holder mest af ved lige de to steder er faktisk at der er så smukt i forvejen og dertil kommer stemningen af forår og blomster blomster blomster - der er mange andre markeder jeg ikke gider mere, det er jo efterhånden temmelig mange at vælge imellem.

      Slet
  2. Åh tak for turen. Dejligt med de inspirerende billeder, jeg kommer ikke derover i år, men skal til Cph garden, det glæder jeg mig til.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det bliver spændende med CPH garden, håber de kan leve op til vores forventninger :) :)

      Slet
  3. Lækre Billeder og SÅ fristende lækre ting at jeg i år holder mig lagt væk fra slige ting og sager.
    Nupper nu Liiiige blogtræffet i geogfisk have, hvis du vil med så er du velkommen :o) til at køre med fra Slagelse !

    SvarSlet
  4. Tja, det er ikke lige mig, så jeg nøjes med dine billeder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der ER også mange mennesker, og mange ting man IKKE har noget ønske om at anskaffe sig.... men jeg kan li' kombinationen af forår, masser af skønne blomster og gamle sager :-)

      Slet