onsdag den 21. juni 2017

CPH Garden

....og jo, jeg synes godt at Danmark kan være CPH Garden bekendt, vel er det ikke Chelsea, men vi er jo heller ikke Englændere - jeg var mægtig godt underholdt, og hold op hvor var jeg træt da jeg kom hjem, det plejer at være et godt tegn - her kommer lidt spam

‘Seernes drømmehave’ – i samarbejde med TV2 Fri
Adiso, Haverådgivning
jeg ønsker mig sådan en mistbænk foran mit drivhus.................
Nete Højlunds have "Dream a little dream", der vandt guld

en ”Vild og vidunderlig urban oase” 

Hvis jeg nogensinde får en kolonihave igen, så skal huset være i to etager som dette


Bronzevinderen: Den blomstrende have



....og se så lige her, hvad der hænger på Sussinghurst/ Sussinghus.... et lille fuglekugleophæng, af Helle Nørby - oh, hvor jeg længe har ønsket mig et lille værk fra hendes hånd..... EN GOD DAG



26 kommentarer:

  1. Tak for billedspam, så fik jeg da set lidt var CPH-garden.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, du skulle nu benytte de nedsatte færgepriser og komme en tur til Valby

      Slet
  2. Nøjjj..hvor ser det altså fantastisk ud. Jeg glæder mig til fredag :o) så fint et ophæng du fik med hjem :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. du kan roligt glæde dig, uhhhh der er meget at se. p.s. mine kafferoser er kommet i blomst, så hvornår kommer du :)

      Slet
  3. Jeg har allerede nydt dine andre billeder på Instagram , måtte simpelthen slupre demI mig i eftermiddags, når jeg nu ikke kunne være der selv. Det ser skønt ud og jeg glæder mig til på lørdag :-)

    SvarSlet
  4. Nøj... der ser dejligt ud - jeg fortryder helt at jeg sagde nej tak til gratis billetter...
    Tak for kigget.
    Ophænget er så fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja du skulle have sagt tak, og ryddet kalenderen :) ja, det er et dejligt ophæng... selvom det var svært at vælge om det skulle være en dekorationssten, et lille herregårdsstenfuglebad eller denne - men jeg tror det var et godt valg...... det bliver uden fuglekugler, fuglene må spise ved de andre foderkugler, jeg VIL IKKE have snavsede fuglefødder på min unika keramik hi hi

      Slet
  5. Hej Sussi.Dejlige billeder fra CPH.Nu glæder jeg mig endnu mere til at besøge det sammen med min søster på lørdag.
    Flot ophæng du fik købt.
    Må jeg lige spørge om du kørte i bil eller tog.Er lidt i tvivl om hav vi skal pga. af mine ben.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
  6. Hej Jette - du kan roligt glæde dig. Vi kørte i bil og holdt ved Valbyhallen, der var temmelig langt at gå, men jeg kunne se at der holdt mange biler tættere på. Fra stationerne er der længere end fra Valbyhallen, næsten 2 km. Har du mulighed for måske at blive "sat af" nede ved CPHgarden ?

    SvarSlet
  7. Skønne billeder fra havemessen. Dejligt at vi trods alt kan sidde her hjemme i sofaen og suge lidt "haveglimmer" til os, når man nu ikke kan være på stedet. Men mon ikke der kommer en chance til næste år også. Og tillykke med din HN-kreation, den kan du kun blive glad af, at kigge på.

    SvarSlet
    Svar
    1. altså jeg syntes at det var hyggeligt, men jeg skulle jo heller ikke køre så langt - der var ikke nær så mange planter som i Kolding, og det kommer der jo nok heller ikke, jeg kan ikke forestille mig at forhandlerne kan overkomme at være begge steder, og så i så mange dage, det koster dem nok dyrt i tabt fortjeneste derhjemme

      Slet
    2. Næste gang (så vidt jeg er orienteret) bliver CPH GARDEN 19. Det er et kæmpearbejde, så det vil højst blive hvert andet år, hvilket jeg synes jeg helt fint. :)

      Slet
  8. gode billeder :) - øv.. at jeg ikke lige fik hilst på dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg så dig ikke, jeg mødte Vivi og hendes mand, de kunne nu ikke kende mig, men var høflige nok hi hi - de var ikke helt glade for Haveselskabet, jeg hører at blogtræffet var lidt uorganiseret

      Slet
  9. Hej Sussi

    Nej det var ikke Chelsea, idag kom jeg til at åbne det nye "The English garden". Det skal man nok lade være med:)

    Alletiders at du har haft så god en dag, gode billeder du viser!

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og det er ALTID en god ide at åbne "The English garden" :) :) :)

      Slet
  10. Dejlige billeder fra et fint show! Jeg er ligesom dig begejstret, CPH Garden har absolut potentiale!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg synes at det var noget bedre end f.eks. livsstilsmesser på Gavnø, Gisselfeld osv. Jeg håber at det får mulighed for at vokse sig større og bedre og der kan vi vel allesammen hjælpe med at tale det op - og evt. bidrage med positiv kritik (som det så smukt hedder)

      Slet
  11. Dejlige billeder. Jeg kommer desværre ikke derover, så jeg vil nyde alle jeres indlæg. Mange hilsner Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, nej man kan jo ikke nå det hele, men jeg bor ikke såååå langrt væk, så jeg kunne jo sagtens overkomme det :) Tak for din hilsen her

      Slet
  12. Det var en dejlig oplevelse, og jeg håber, det bliver til noget igen i 19. For vel er det ikke Chelsea, og vi er ikke englændere. Men... hele Danmarks befolkning svarer jo også kun til cirka halvdelen af Londons, så det kan bare ikke blive lige så stort...
    Mange hilsener, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, jeg håber også på en gentagelse, men det er helt sikkert et kæmpe arbejde, så nu må vi se om Haveselskabet orker :-)

      Slet
    2. Det gør de formentlig....i 2019...det er hvad jeg har hørt.

      Slet
  13. Jeg vil også bare sige;-) herligt at sidde og kigge alle de indlæg fra Danmarks største "havefest". Leg labber dem i mig med velbehag.
    Tak for turen.
    Hilsner Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Anette, vi må jo støtte op og "tale det op" når der nu endelig sker noget have-nyt

      Slet