søndag den 8. november 2009

Christel kravlenisser

Som barn legede jeg meget med påklædningsdukker - og jeg kunne især godt li' de dukker der var tegnet af Christel. Da jeg i Mosehuset mødte dette genoptryk af Christels kravlenisser måtte jeg eje dem - jeg tror, at vi havde disse kravlenisser i mit barndomshjem - jeg ville ønske, at vi havde gemt dem..... men man kan ikke gemme alt - og i mange år har kravlenisserne ikke været en del af min julepynt. Dejligt at se jer igen - smånisser med de runde kinder.

1 kommentar:

  1. Hej Sussi,
    De er bare søde dine nykøbte kravlenisser. ;o) Jeg har af min mor fået en masse gammelt julepynt, blandt andet gamle julenisser og kugler til júletræet og du kan tro jeg passer godt på det. Super flot at mikse sammen med alt det nye. ;o)
    Kravlenisser har jeg dog ikke, så jeg tror også jeg vil invistere lidt i dem.
    Ha´en fin uge
    Knus Birgitte

    SvarSlet