mandag den 9. april 2012

Give Away

Give Away 1. maj        Maileg dukke stol (15 cm)
Den altid iboende lille stemme der siger: "Hvor er den sød, køb den!" - slog til før påske, og nu ejer jeg en Maileg "wannabe Tolix" dukke stol.
Men jeg har ingen små børn, eller børnebørn for den sags skyld - og selvom det er meget sjovt at "arrangere", så tænkte jeg:

"Hvis der er nogen i blog land der kunne have lyst til at eje den meget dejlige lille dukkestol, så vil jeg udlodde den som en Give Away".

Det eneste du skal gøre er, at skrive i kommentarfeltet til dette indlæg , at du kunne tænke dig den lille stol. 1. maj trækker jeg lod blandt deltagerne, hvis der altså er mere end en deltager, ellers giver det sig selv :-D (Der er ikke noget med flere lodder for at blive fast læser eller links - en kommentar = et lod).

Hvis du af en eller anden grund ikke kan lægge kommentarer på min blog, så send en mail til: Sussi.Sussinghurst@gmail.com - så kommer du med i lodtrækningen

20 kommentarer:

  1. Super kær stol
    Godt forstå den kom med hjem
    må naturligvis deltage... tænk hvis jeg blir
    den eneste... så skal Hr.Bamse ha ny stol...
    Så hermed et lod
    Dejlig 2.påskedag til dig
    Kh og knus

    SvarSlet
  2. Hvor er den yndig, Sussi. Men jeg har nu heller ingen børn eller børnebørn, så jeg vil bare nyde synet af den... ;-)

    SvarSlet
  3. Heller ingen småkravl hos mig, men jeg er sikker på at en eller anden bliver rigtig glad for den fine lille stol, og derfor blev jeg nødt til at smide en kommentar... ;o)

    SvarSlet
  4. Tænk hvis jeg kunne blive den heldige:-) er påbegyndt min Maileg samling for ca 1/2 år siden og jeg er totalt solgt! Har kun en dukkevogn, som enest møbel, så den ville blive taget godt imod hjemme hos os:-) hilsen Mette. Kmlynghoejen@os.dk, ps tak for en altid spændende blog!

    SvarSlet
  5. Den er kær - den gad jeg godt vinde

    SvarSlet
  6. Jamen - Her vil jeg meget gerne være med !

    Ha' en dejlig aften
    Knus fra frøken Frida

    SvarSlet
  7. Synes nu sagtens du kunne have den hos dig, trods "mangel" på småbørn og deslige ;)
    Men nu du byder på en give away, så vil jeg gerne deltage, for super sød er den, og hvis jeg er den heldige vinder, så beholder jeg den altså til mig selv....

    SvarSlet
  8. Den er da nuser og har en dejlig farve.

    SvarSlet
  9. *Jeg kunne tænke dig den lille stol*
    Allerede nu, kan jeg se, jeg ikke er den eneste... meget forståeligt.
    HVIS jeg vinder, så skal stolen gå til enten Julius eller Asta.
    HVIS jeg IKKE vinder... så er det bare ærgeligt.

    PS... vi er jo nogle, der gerne lufter ''vores underlinned'' offentligt *GRINER*

    KLEM

    SvarSlet
  10. Vil vældig gerne have en chance for at vinde den lille søde stol, købte til jul en yndig lille stofmus der ville passe godt i stolen.
    Ha en god dag.

    SvarSlet
  11. Hej sådan en fin lille stol. Klem Betina

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne vinde den lille dukkestol - den ville være super sød i dukkekrogen på pigeværelset

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Rigtig fin stol, vil gerne være med.

    SvarSlet
  14. Your game is on my blog ,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikrauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL Petite Armoire

    All the best.:)
    Bernadett

    SvarSlet
  15. Den er så skøn den lille stol. Den måtte virkelig gerne komme hjem til mig og bo:-)

    SvarSlet
  16. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  17. Den er virkelig yndig! Min datter har både mus og kanin fra Maileg, så denne stol vil være skøn at kunne give hende i fødselsdagsgave (her d. 6. maj)
    Herhjemme krydser vi i hvert faldt alt hvad vi kan :)

    SvarSlet
  18. Bedre sent end aldrig -vil virkelig gerne være med i denne fine give-away

    SvarSlet
  19. Hvor er den super sød. Den må meget gerne bo hjemme hos os. :o)

    SvarSlet