onsdag den 24. oktober 2012

Blade runner

Lidt for tidligt at rive blade sammen, jeg kan se at formiddagens "rene" græsplæne nu er lige så fyldt med blade som før. Men jeg skulle lige bruge et billed af bladene til min scrap-dagbog, og så var jeg jo også nødt til at gøre arbejdet :)   Impuls køb i Brugsen i dag var 2 små poser Estelle tulipanløg. Jeg kunne ikke "stå" for beskrivelsen: "Estelle - dejlig sød og helt.....vidunderlig - Hvad betyder et bal på slottet mod denne fantastiske, røde tulipan med guldfarvede kanter"

Se, det er da en omtale der kan gøre én nysgerrig.

8 kommentarer:

  1. He he, må da ikke håbe, at det bliver stormvejr... ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg lader altid bladene flyve over til naboen :o)
    Vi skal se 'Sover Dolly på ryggen''. Og vi glæder os.
    Knus

    SvarSlet
  3. hej Sussi.Ja! det er fast arbejde at rive blade sammen på denne årstid.
    Men ind i bedene...der gør de gavn.
    Knus Jette

    SvarSlet
  4. Her blæser det meget i dag..så håber at de fleste blade flyver ud på bondens marker...der er det plads nok. Og vi får jo så tit noget fra ham...hihi..

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Ja, navne kan gøre meget ;-) Har selv flere løg, der skal lægges, men mon ikke jeg når det....

    Kh. Marlene (Staudefeen)

    SvarSlet
  6. Ja, ja - dem du samler op nu, slipper du jo for at kæmpe med senere :-)

    SvarSlet
  7. Ja, jeg må også i gang med de blade.
    Kan godt forstå, at beskrivelsen på løgpakken fristede. Den er da lige til (eller fra?) Disney :o)

    SvarSlet