mandag den 18. august 2014

Helle Bolgen

Søndagens andet havebesøg var hos Helle Bolgen - en anden slags have end den første, men også smuk, jeg kender den jo godt fra både lokal TV og fra udsendelsen om Danmarks smukkeste have, men det var morsomt at se den i virkeligheden. Her kommer en samling billeder, desværre fortalte min mobi mig - lige midt i det hele - at der ikke var mere strøm..... så kan jeg lære at lade telefonen op INDEN jeg tager hjemmefra :-)

Også i denne have var der skønne blomster og fine sammensætninger, men det glemte jeg næsten, for jeg var så betaget at de mange skønne træbygninger der var placeret rundt i haven. Drivhus med udsigtsstue - udsigtstårnet og flere pergolaer - og det fine gamle hønsehus.  Der var sør'me meget at se på...... og så opdagede jeg ikke engang Helles lille boutique, hvor hun sælger sine keramikting... øv..... men jeg håber at hun  holder åben have,  igen en gang - og gerne i tørvejr..... så vil jeg afsted igen.









6 kommentarer:

  1. Godt du nåede at tage nogen billeder fra den flotte have. Spændende med de forskellige bygninger. Tak for turen.

    SvarSlet
  2. Hej Sussi.Skønne billeder du nåede at tage fra en skøn have.
    Kan godt forstå at du var helt betaget.God dag Jette

    SvarSlet
  3. Rigtig spændende at se en have med fokus på træbygninger. Flot at se den formklippede busk og stenbelægninger.

    SvarSlet
  4. Se nu begynder det at blive rigtig, rigtig skægt. For jeg var nemlig også på havebesøg i søndags. De selvsamme to som dig :-). En fantastisk dag som silende regn ikke kunne tage fornøjelsen fra. Det var første gang jeg så Helle Bolgens have og jeg var også meget, meget imponeret - og inspireret. Drivhuset tog jeg gerne med hjem ;-). Butikken var meget fristende og nu ved jeg hvad jeg får i julegave. Jeg havde nemlig min mor med :-). Jeg vender også tilbage - begge steder.

    SvarSlet
  5. Spændende have du har besøgt. Jeg mener også jeg så haven i TV, men det er altid noget andet at se det i virkeligheden.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  6. Enig, det er en meget inspirerende have, meget smukke bede og bygninger:)
    Det var først da jeg ankom og så udsigtspladsen foran huset at det slog mig at den var med i Danmarks smukkeste have så den udsendelse så jeg lige igen da jeg kom hjem efter besøget i lørdags.

    SvarSlet