fredag den 22. april 2016

Gisselfeld

Der er livsstilsmesse på Gisselfeld Kloster her i Store Bededagsferien. Jeg har ofte været på julemarked på Gisselfeld, så jeg var spændt på hvordan det ville være at komme på besøg på denne årstid.... det var en god oplevelse. I dag var vejret skønt så der var mange mennesker, nok bl.a. på grund af vejrudsigten som ikke lover så godt for de kommende dage.

Paradehuset var selvfølgelig hovedattraktionen (for mig ihvertfald) men der var iøvrigt masser af blomster, jernting til haven og gamle sager.... foruden de sædvanlige kulinariske normaliteter og specialiteter, som ikke interesserer MIG så meget.

Der var gratis adgang til parken og hvor var det bare skønt med en pause fra menneskemylderet, roligt og smukt - ikke prangende ... men vederkvægene (hvederkvægende hi hi)

Messen kan anbefales - og jeg tror at jeg kommer igen til næste år hvis mulighed byder sig. Her kommer lidt billeder, mest fra Paradehuset.
Gisselfeld Kloster set fra parksiden





Fra Paradehuset Gisselfeld
www.surprize.dk

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud Sussi. Gidselfelt er et besøg værd på alle årstider:o)
    Forsat god Bedagsferie.

    SvarSlet
  2. Tak for turen - der var da lidt forskelligt at se på :)
    Smukke blomstrende kirsebærtræer :)

    SvarSlet
  3. Har kun været på Gisselfeld en gang...men satser da på at komme forbi jævnligt nu vi har bil...der er dog lige det med tiden...

    Skønne billeder af et skønt Paradehus.

    SvarSlet
  4. Det er smukke omgivelse uanset vejret, men solen giver lige det sidste pift.

    SvarSlet
  5. Hej Sussi.Gisselfeld er altid dejlig at besøge.........ha aldrig været der om foråret.
    Fik du slet ikke noget med hjem?Og hvad med Isabella der jo ligger lige om hjørnet.
    Er vild med det smukke paradehus.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  6. Tak for turen og de inspirende billeder. Jeg havde godt læst om messen, men der er så langt over til jer, så det var dejligt at du delte oplevelsen.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  7. Hej. Tak for rundturen, hvor ser det spændende ud. Det ville jeg også gerne opleve!

    SvarSlet
  8. Det var supersjovt at se dine smukke billeder fra en messe jeg kun har hørt om. Skulle gjerne vært der. Tak for kigen!

    SvarSlet
  9. Der er dejligt på Gisselfeld og jeg kan også godt lide livsstilmesser:-) Herligt at du havde sol, det er altid det bedste. Gad vide om du blev fristet og købte nogle fine sager? Jeg håber at komme til livsstilmesse i Haveselskabets have om en månedstid.

    SvarSlet
  10. Kære Sussi.
    Jeg har aldrig været på Gisselfeld, men det ser flot ud.
    Billederne fra paradehuset er utrolig flotte og det kunne være et besøg værd.
    Takker mange gange for du tog turen dertil og delte dine billeder med os andre.
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet