fredag den 30. november 2018

NOVEMBER 2018

Min have er gået i hi - og mit havehjerte ligeså - så novembers billeder er fra to smukke udstillinger jeg har været på. hhv Gisselfeld ved Haslev og Danmarks smukkeste juleudstilling i Herning: A Dream Come True

men først kalenderbilledet:


🔻🔻🔻

og så til Gisselfeld, hvor der i år var adgang til Slottet - dekoreret af blomsterkunstneren Erik Buch, der er ikke så meget ledsagende tekst, kun billeder:









🔻🔻🔻

.... og så til "Danmarks Smukkeste Juleudstilling": A Dream come true  i Herning af blomstermanden Johnny Haugaaard













Tak til Linda og Lene for en hyggelig dag i Herning



7 kommentarer:

  1. Flotte billeder fra de to udstillinger, jeg tænkte nok, at du var af sted med Linda. Jeg bemærkede især alle koglerne på første udstilling, mon de var limet sammen?
    God december

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, jeg tror at koglerne var limet, smukt - men en lidt ujævn bordløber - hi hi

      Slet
  2. Vinterhi har også ramt mig forlængst 😊. Men så er det jo fint at du og I kan tage på smukke udstillinger og berige os andre med dejlige billeder. Der er vis masser af inspiration at hente begge steder. 😊 Rigtig god december

    SvarSlet
  3. Dit havehjerte kan nu ikke været gået helt i hi, når du finder frem til så smukke juleudstillinger. Hold nu op hvor er det flot fra Gisselfeld og rigtig spændende fra Herning. Jeg håber jeg når det sidste.
    Glædelig advent til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde - og jeg håber at du når Herning, det er meget meget fint

      Slet
  4. Sikke smukke dekorationer og opstillinger. Tak for rundturen:)

    SvarSlet