torsdag den 26. maj 2022

Ledreborg Livsstilsdage

Det blev kun til ganske få billeder fra Ledreborg i år, jeg har vist mistet grebet om det 😄


 

 
Jeg har tænkt mig at lave et indlæg om vigtigheden af at begrænse farveskalaen, og ikke putte alt for meget nips ind i "haven", når nu man kun har så lidt plads som jeg har........ og hvad gjorde jeg så ved den allerførste have-relaterede messe efter coronaen..... jeg købte MERE nips, dumme mig!!!!

Nå vi må jo se om den lille mellemfornøjede men dekorative "fru Friis" herunder kan skjule sig lidt under dværgsyrenen....

 
 
Hov der var forresten også sækkepibe spillere, og det er jo lige noget for mig som elsker bøgerne "OUTLANDER" (og TV-serien på viaplay) https://viaplay.dk/serier/outlander  selvom de her skotter måske ikke helt.... men det var fint og festligt, det skal de ha'
 

2 kommentarer:

  1. Fine billeder fra Ledreborg, så nogen har du da taget. Det er altid hyggeligt med sækkepiber, vi har en lokal herovre, som en gang om året går rundt i Nordby bakker og spiller sækkepibe. Det er utraditionelt, for det er en forholdsvis ung mand.

    SvarSlet
  2. Jeg syne nu ikke du har mistet grebet - Fine billeder!
    Det gode ved sækkepiber er at man (endnu) ikke kan høre dem på billedet:)

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet