lørdag den 3. juli 2010

Souvenir

Jeg er frygtelig gammeldags, jeg ÆÆÆlsker souvenirs, altså ikke sådan nogen fra en souvenir-butik, men en lille ting der kan minde mig om en dejlig tur, og som derfor har en historie. Det er ikke altid let at finde noget man gider slæbe med hjem, men jeg var heldig og fandt en lille vintage-butik i Dublin, og jeg faldt for den lille tinæske formet som en bog. Jeg kalder den for min BOOK OF KELLS. Nu bor den hos mig og indeholder billeder og memorabilia fra en længst svunden tid - det er mig yderst til højre på det nederste billede - for 50 år siden (frisuren - om end ikke farven - er stort set den samme).

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, den bogæske. Den passer helt perfekt til dejlige minder, som man kan kigge i, når lejligheden byder sig... ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig 'Book of Kells' du har fået dig.. Fra mine egne ture til Irland, må jeg sige at jeg synes den fint lever op til navnet, omend jeg erindrer at der var en masse kalligrafi, guld og farver på den oprindelige..
    Personligt forerækker jeg din udgave,;o)

    Fint foto, - kan genkende et par stykker 'fniz'
    Knus ♥

    SvarSlet