mandag den 24. juni 2013

Åben have hos My Loving Garden

Jeg kender desværre kun s have og orangeri fra hendes fine blog my loving garden og fra Claus Dalby's bog "Vis mig dit drivhus" - men det ser virkelig ud til at være en have, jeg gerne vil se - og nu holder Susan åben have og orangeri - og viser alle herlighederne frem.

Samtidig med denne unikke lejlighed til at komme på havevisit har Susan også arrangeret, at der i hendes have kan opleves smukt kunsthåndværk bl.a. bronzeskulpturer fra AS Bronzeart og botanisk brugskunst fra By Helle Nørby f.eks. belægningssten og spejlbassiner. 
Og samtidig, noget lige for mig nemlig, salg af gode loppefund. 
Der bliver også mulighed for at købe fotokunst og kort - og mulighed (mums!) for at købe et sig et stykke kage og en kop kaffe. 

Men øv, jeg kan ikke udnytte denne skønne mulighed - så jeg vil istedet for opfordre alle, der kan, til at besøge haven - jeg har fulgt Susans blog i lang tid, og jeg VED at der er noget "at komme efter" - og skulle man blive fristet til at købe et orangeri som Susans', som er et Junior Orangeri fra Pavillon Danmark, så har Susan kataloger som man kan få et af, med hjem.

Oh, se lige de guldsmede i bronze og på kakler her nedenfor - er de skønne eller hva'?



2 kommentarer:

  1. Det er et rigtig fint arrangement Susan har stillet på benene og jeg er sikker på at det bliver hyggeligt. Jeg kan heller ikke komme, men er enig med dig i at der er noget at komme efter og jeg håber at mange vil møde op:-)

    SvarSlet
  2. Hej Sussi.Det lyder som et rigtig godt arrangement,men der lidt langt derop fra mig.Håber da at rigtig mange møder op.God aften Jette

    SvarSlet