torsdag den 13. juni 2013

Rettidig omhu

Rettidig omhu - eller manglen på samme
Mit Hjertegræs skulle nok have haft en snor - før regnen kom


og den skønne orange Kongelys, som stod så strunk i går...... den ser lidt ophængt ud, nu... hvor jeg alt for sent kom i tanke om, at det ikke er nok at den har en pind, når den ikke har noget snor...

men pyt (vandpyt), det er småting, dejligt med regnen - alt står frisk og grønt nu
 ..... og.....

...jeg synes at det lysner, mon ikke jeg kan tage min regnfrakke på og spadsere mig en lille tur :)

7 kommentarer:

  1. Vi har lige haft sol. Imens min datter, der bor 10 km fra os klagede over regn.

    Hvad skal du med den mariehøne....koge suppe på den??? Er der fødselsdag forude??

    Dejlige havebilleder.

    SvarSlet
  2. Ja det er dejligt med regn og efter sommerregn kommer sommersol og blæst! så nu er der lyst derude igen og planterne synes det er dejligt :)

    Haveknus Annette

    SvarSlet
  3. Regnen var virkelig tiltrængt, og i grunden foretrækker jeg et lidt forpjusket hjertegræs fremfor et, der er bundet op.

    SvarSlet
  4. Det er dejligt med lidt regnvejr, så frisker det hele op og dufter dejligt.

    SvarSlet
  5. Hej Sussi.Jeg ved at vi er rigtig mange der er meget glade for regnen.Så pyt med lidt blomster der ligger sig ned.Har lige været ude og se til alle mine pæoner og bonderoser.......og de kan bestemt ikke lide regnen.Kod aften knus Jette

    SvarSlet
  6. hej sussi.. ja dine hjertegræsser hænger lige som mine pæoner ..ups glemte at de ikke havde fået en støttepind ..

    men pyt , jeg syntes haven trængte til lidt regn ,så et par hænge blomster det overlever vi snildt
    ha en dejlig dag kh Diana

    SvarSlet
  7. Jo, jeg tror, at du kan gå en tur - det er faktisk dejligt frisk i vejret lige nu... :-)

    SvarSlet