torsdag den 20. februar 2014

Hvem sidder der bag (sikkel-)skærmen - stenhuggeren sæ'føli'

I Kiev smider de lige nu, helt katastrofalt, med sten,  det gør jeg ikke

Jeg samler dem lige så stille op og putter dem i sikkelkurvene.

Projekt stenkant til tørbed i husets gavlbredde er sat igang. Op på min "sikkel" og afsted ud over markerne.... men jeg måtte gå hjem, jeg turde ikke belaste siklen med yderligere (over)vægt

Det blev vel til knapt 2 meter.... ak, bedet er mindst 7 meter langt og en lille meter bredt......... det bliver til mange ture, bare min gamle "sikkel" holder til det :-)

8 kommentarer:

  1. Ellers må du investere i en sikkelanhænger :)

    SvarSlet
  2. Hej Sussi.Er bare lidt misundelig .........på den gode måde.Er vild med sten.......og mangler altid nogle.Har du marker hvor du bare kan tage dem med hjem på din sikkel?
    Knus Jette

    SvarSlet
  3. Nej altså fru Sussinghurst pas nu på de ikke vælter på sikkelen, de kan jo komme til skade;))
    (Hvorfor er det jeg kommer til at tænke på de pensionister der slæbte sukker over grænsen i firserne?)

    SvarSlet
  4. Herligt projekt du har gang i......det er noget af en bedrift bare at trække cyklen, tænker jeg!

    SvarSlet
  5. Herligt at læse. Minder mig om det år, jeg anlagde havedam. Jeg standsede alle de steder, jeg så en stenbunke, og slæbte mig en pukkel til.

    SvarSlet
  6. Sikke et herligt billede af siklen belæsset med sten:-) Rigtig god fornøjelse.
    Minder mig om engang jeg selv hentede sten, det var godt nok i bil, den blev læsset til, alle vegne, den holdt dog, men aldrig mere så mange sten på en gang;-) om end det er fristende.

    SvarSlet
  7. Du har været heldig at finde sten, som har meget lige kanter. Det ligner jo næsten brosten.
    Godt med motion, men pas på slingrekursen :)

    SvarSlet
  8. Hold da op, du har da fået læsset "siklen" til bristepunktet. Jeg glæder mig til at se mere til dit projekt :-)

    SvarSlet