mandag den 4. august 2014

Dryp dryp dryp dryp

Jubbiiiiii - så kom regnen....        35 mm


7 kommentarer:

  1. Ja det var endeligt dejligt med regnen, vi er blevet godt snydt her på Amager, men klager ikke det har været skønt ferievejr!

    SvarSlet
  2. Det står daned i stænger på det første billede.

    SvarSlet
  3. Jaaaa, jeg jubler også over at den længe ventede regn, endelig strømmer ned ovenfra!
    Jeg var næsten begyndt at føle mig som slave af min have, fordi der hver dag skulle bæres så meget vand ud til tørke- og hederamte planter! Nu kan jeg endelig begynde at nyde det igen! :-)
    Dejlige regnvejrs billeder!

    SvarSlet
  4. hej Sussi.Endeligt fik vi regn så det forslår...............og du fik da din del.
    Her er det blevet til 17 mm. de sidste par dage.
    Dejligt at være fri for at vande hver aften.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
  5. Det gav da vand hos dig, jeg tror vi fik 24 mm.
    Skønt, ikke ?

    SvarSlet
  6. Hej Sussi,
    Vi har bare brug for regnen! Vi har ikke fået så meget her. Men i næste uge skulle der - måske - komme mere.
    Vi måtte aflive et par af de små mislinger. Müsli fik 9 stk! Det var lidt for mange. Så nu har hun 5 tilbage.

    Hav en dejlig weekend

    SvarSlet
  7. Uha ja, det gør godt :) :) De der kobberguldsmede, de er simpelthen så søde :)
    Knus Iben

    SvarSlet