lørdag den 23. juni 2012

Staudecafeen

Et noget omskifteligt vejr i dag - ikke et øje på stranden ved Liseleje - men det holdt tørvejr imens vi var på "åben have" besøg ved Staudecafeen. Hvor er det morsomt at se, hvordan andre "har" have - det er kun mit andet åben have besøg - men absolut ikke det sidste. Hos Staudecafeen var det især fint at se, hvordan stauder jeg har gået og tænkt på at anskaffe, opfører sig som "voksne" - hvilket jeg tit er blevet overrasket over - og ikke altid positivt.
Her i mit lille drivhus står Ranunklen, som jeg købte hos Anne Gine - imens den venter på at få sin blivende plads (undskyld billedkvaliteten, den lille finke ville ikke stå stille).

Tak til Anne Gine for kigget. Men hov, Løvehalen så jeg da slet ikke, uffff altså !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar