lørdag den 19. februar 2011

Føs'dag

Jeg er for en gang skyld tidligt på færde med at købe gaver..... til mig selv - jeg har fødselsdag sidst i juli men har allerede shoppet 2 dejlige votiv'er i fødselsdagsgave til mig selv hos Frøken Anker. Selvfølgelig er de pakket ind (i glas), og de vil absolut ikke blive pakke ud før på dagen, det kunne ALDRIG falde mig ind at snyde med den slags :-).....
Egentlig har jeg et godt øje til et øre (hi hi), men det er vist alligevel for tidligt at shoppe julegaver......!
Solen skinner, der er friske blomster i stuen, kaffen er klar og jeg har en dejlig lang weekend foran mig, da jeg har et par feriedage først i næste uge, og jeg skal bare n-y-d-e.

GOD WEEKEND !

6 kommentarer:

  1. Sikke en skøn hyacinth og så lige i min yndlingsfarve... Rigtig god weekend og husk, at julen varer lige til påske... ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Sussi

    *GRINER*

    Jeg håber, du må have mange fødselsdag - i år. Det gamle votiv med øret er her stadig. Min svaghed blandt votiver er dem med dyrene og menneskefigurer.

    Hav en dejlig ''fødselsdag''
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Super skøn vase, du der har i baggrunden :)

    Rigtig rigtig god weekend :)

    Iben

    SvarSlet
  4. *** SKRUP GRINER ***

    Tænk sig at jeg har "glemt din fødselsdag", sikke noget...

    Det må vi da se og få fejret.. Hi hi hi

    Men fine gaver du har givet dig selv !!
    - og akvarie....

    KNUS

    SvarSlet
  5. Der er intet bedre end at få noget man ønsker sig i fødselsdagsgave og hvem ved bedre end dig selv hvad du ønsker - så jeg synes du er meget fornuftigt! Og de er da superskønne, glæder du dig ikke til at pakke ud? Og så må jeg indrømme at jeg ikke anede hvad en(et?) votiv var....

    SvarSlet
  6. Skønt med lidt selvforkælelse........det bliver man så glad af :0) hip hip hurra.......så er jeg også lidt på forkant *SMILER*

    Dorthe

    SvarSlet