fredag den 15. juni 2012

KAN SELV....

I 1980'erne var det meget populært med antikke granit-trug i haveindretningen - det havde vi nu ikke mønt til, så vi måtte nøjes med selvgjorte "granit-trug" efter opskrift i IdeNyt - men det var en god opskrift, trugene holder stadigvæk her, efter 30 år - og har efterhånden fået en fin patina.
Jeg har gemt opskriften - så hvis nogen skulle være interesseret, så er opskriften hermed givet videre :)))))) 
og mangler du en ægte japansk stenlygte - af gasbeton - så er jeg også leveringsdygtig i en opskrift på det - billede af den min mand fabrikerede efter opskriften, følger måske en anden dag  :))))



4 kommentarer:

  1. Det var da en imponerende holdbarhed :)
    Jeg har i flere år villet lave et par trug - jeg har også en opskrift - men har bare ikke fået det gjort... det burde jeg nok :)
    Skønne billeder, jeg er bare vild med stentrug... også hjemmegjorte ;)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  2. Flot trug og god holdbarhed. Jeg kigger lige på opskriften :o)
    Hilsen
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Super billeder
    Ligner noget fra et engelsk haveblad

    Knus

    SvarSlet
  4. Rigtigt fint! Jeg tror også Claus D har set rigtigt - cement-trug - hjemmegjorte vel at mærke - blliver det nye sort.

    SvarSlet