torsdag den 22. november 2012

Et solstrejf

Dejligt med lidt sol i dag, jeg måtte lige ud og se om der var liv i juleroserne, og sørme jo - den røde kommer med blomster i år. Sidste år snød den mig af en eller anden grund. Jeg tror at jeg vil give den lidt blade til at varme de små knopper.

Og øv, nu har jeg igen brugt al lagerpladsen til billeder. Jeg har oprettet en ny e-mail konto og givet den adgang som forfatter..... er det snyd..... ja det er det vel   :)

Jeg har købt mig en fin akvarieagtig-glaskasse hos Isabella Smith, jeg glæder mig til at pynte den til jul med noget lys og gran , men foreløbig opbevarer den mos og grankogler indtil de skal bruges til dekorationerne.

3 kommentarer:

  1. Det lader til, at du får masser af blomster i din røde julerose i år. Spændende hvordan du får pyntet din glaskasse.

    SvarSlet
  2. Spændende med julerosen - dejligt, at den har så mange knopper :-)

    Det ser flot ud med din dekoration.

    Pudsigt, at også du skriver om opbrugt lagerplads på din blog. Jeg har aldrig hørt om det før og troede faktisk, at der var ubegrænset plads (selvom det lyder ulogisk), men netop i dag skriver en anden om samme problem. Nu fandt jeg så oplysningerne på blogger, hvor der står, at man har op til 1 gb, hvilket jo er meget. Hvad koster det for ekstra plads? Det stod der nemlig ingenting om. Nu er jeg glad for, at jeg formindsker alle mine billeder og gemmer dem til web, inden jeg laver indlæggene. Troede måske lidt, det var spildt arbejde.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af den fine glaskasse.

    Vedr. opbrugt plads til billeder, så sletter jeg ind imellem nogle af de gamle indlæg. Og billeder.

    Hav en god dag
    Birgitte

    SvarSlet