fredag den 13. august 2010

Vilde dyr i stuen

Nu var der igen fækalier i vindueskarmen, og ganske rigtigt, igen var en stor fed larve ved at mæske sig i Dronning Ingrid - det tangerer majestætsfornærmelse. Den første larve var grå-sort men denne larve var det grønneste grøn, men jeg tror at de får ondt i maven af pelargonier, det så ihvertilfælde sådan ud i vindueskarmen. Dyret blev forvist til haven, og sidder nu og skammer sig under kæmpe stenbræk'ken, forhåbentlig overlever den og bliver en sommerfugl (Men altså ikke i mine stueplanter).

3 kommentarer:

  1. Det var ellers en fin fyr! Men du har ret, den hører da ikke til i stueplanten, og jeg er sikker på, at dronningen gerne vil være fri for den... ;-)

    SvarSlet
  2. Tænker nu på om den fik sin vandpibe med...
    du må hellere se efter i morgen...

    God weekend - håber du finder på noget rigtigt hyggeligt... der er forresten kort på vej, men tror ikke jeg nåede postkassen rettidigt... men mandag...Knus

    SvarSlet
  3. Ha!Ha! Hvor er du sød:o)Når jeg ser disse som fortiden æder og sk... på mine tomatplanter så er der ingen barmhjertighed!!!

    SvarSlet