torsdag den 21. april 2011

Aurikel-teater

Her er begyndelsen til MIT aurikel-teater - reolen skal bygges lidt om og ha' en anden farve, men det klarer min søde overgartner. Måske skal det også ha' et rullegarding, eller noget - jeg må se om jeg kan finde et sted, hvor jeg kan læse lidt mere om det.

Jeg har været i Bilka i dag og købe aurikler, i Bilka i Slagelse havde de 4 fire forskellige, men de havde ikke nogen lyseblå eller gule....... men mon ikke det er de samme fire sorter de har i alle Bilka'erne - hvis der er nogen, derude i blogland der ved noget andet, så sig endelig til....

Auriklerne nedenfor er også købt i Bilka, men det er et stykke tid siden nu..... de er så fine, bare jeg nu kan holde liv i dem ö

8 kommentarer:

  1. Ejjjjjj, hvor er det fint og hvor er du heldig at have en overgartner. Auriklerne er ret specielle jeg kan især godt lide den nederste:o)

    SvarSlet
  2. Så blev du omsider teaterdirektør.. Tillykke!

    (Fine titler de har på Sussinghurst.)

    Hils overgartneren

    SvarSlet
  3. De er bare vildt søde de kære Aurikler, super fint med sådan et teater :)de kommer rigtig til værdighed :)

    Dejligt at de siger sådan et fint vejr igen i morgen, skønt og gå ude i haven og pusle :).....knokle :)

    Knus

    Iben

    SvarSlet
  4. De er bare så fantastisk yndige, den type aurikler. Synes især den sort/hvide er helt speciel. Købte en del sidste år, såkaldt blandet farver :) De er allesammen lilla. Pyt med det. De er skønne.
    God påske :)
    Oj, hehe , meget fint teater !!:)

    SvarSlet
  5. Hvor er de søde, dine skuespillere. Fin påklædning :-)

    Hav en dejlig påske

    SvarSlet
  6. Aurikler är sååå fina.
    Ha en fin påsk,
    Agneta

    SvarSlet
  7. Stort at have sit eget teater! Hvor er de bare smukke. Tillykke med dem!!!

    SvarSlet
  8. Hvor er de skønne, og det ser fint med dit teater :-)

    Specielt den sidste primula (som er af vulgaris typen og er ret hårdfør - de andre er ikke så hårdføre) er smuk - ligner lidt 'Silver Laced Black'.

    SvarSlet