lørdag den 14. juli 2012

Ferieminder

Netop kommet hjem fra ferie i Cornwall - her kommer en håndfuld
billeder i sol og regn
Tea Garden på Isle of Wight
måske skulle de overveje at anskaffe
nye havemøbler
Min person foran Orsborne House
på Isle of Wight
Portsmouth i blæst og regn, og nej,
vi skulle ikke selv fange aftensmaden
Dartmoore heden
Overgartneren nyder sin Cream Tea
St. Ives - se den lille have midt i bil-
ledet...... en lille oase
Tintagel, dette er posthuset - ikke
 Camelot, Camelot var endnu mere ruineret
Cream Tea igen !! men i godt vejr
Lovely Clovelly
Bath Bun. I Bath forstås ;-)
                         Hvis du har fulgt med, så langt som hertil, vil jeg gerne sige mange tak for
                         din store tålmodighed. Det var en god ferie, men det er også dejligt at
                         være hjemme igen.

7 kommentarer:

  1. Dejlige ferie billeder fra skønne steder i sydengland! Mums mums, Cream teas er bare så lækre - dem har jeg også spist mange af i Devon ;-)
    Var du også i Torquay, Devon? Der er også skønt.
    Sommerhilsner
    Rose

    SvarSlet
  2. åhhh....suuuukk.... køkkenrulle...tårer i øjnene... jeg vil se mere-mere-mere-mere.... :o)))

    (PS hyggeligt at få hilst lidt på dig, selv om jeg næsten skulle ha' læseluppen helt ind i skærmen... nej da, jeg er ikke spor nysgerrig... ;o)

    SvarSlet
  3. Hold da fast manner :) nøøøøøøjjjj hvor ser det hyggeligt ud Sussi :)
    Tak fordi vi måtte kigge med .

    Knus

    Iben

    SvarSlet
  4. Ih hvor ser det hyg'ligt ud. Selv cream tea'en i regnvejr!

    Jeg har været i Cornwall mange gange, men aldrig på Isle of Wight - den har jeg til gode.

    SvarSlet
  5. Skøn ferie Sussi.......og fantastisk stemningsbilleder. jeg må give dig ret i betraktningen omkring stolene ;0)

    Velkommen hjem til skøn dansk regnfuldt sommervejr ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Hej Sussi.Skønt sted du har holdt ferie.Kan se at vejret skiftede lidt.Har selv lige været på Bornholm.(se mit nye indlæg)der var vejret dejligt,og masser af dejligt jazz og god mad bød opholdet også på.knus Jette

    SvarSlet
  7. Skøøøøøønt vejr
    pragtfulde steder
    herlige måltider

    øj øj øj
    knuz

    SvarSlet