tirsdag den 17. juli 2012

Sol og regn





Dansk sommervejr, som det nu er. Imellem bygerne omlægger vi have-bedet foran terrassen, men der mangler nogle lave BLOMSTRENDE planter, det er lidt trist med kun grønne planter, eller rettere sagt, mine gæster vil synes at der mangler blomster, hvis du forstår..... Desværre har jeg pådraget mig en kæmpeforkølelse, og kan ikke browse planteskoler i disse dage  - men dirigere, det kan jeg godt :-) Stakkels overgartneren, det er hans sidste ferieuge, og så må han bare tusse rundt her på matriklen med en hostende og snotnæset kone.

6 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring.
    Den danske sommervejr kan vi ikke gøre noget ved.
    Jeg går også ud og ind imellem bygerne.
    I dag har vi heldigvis kun haft en stor regnbyge i formiddags.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  2. Der sker noget i haven. Bare planterne ikke får stress :-)
    Havde I en god ferie?
    God bedring til dig - og held og lykke til overgartneren.

    En hilsen fra mig, der sidder på en gummibold, pga. ondt i ryggen!

    SvarSlet
  3. Den danske sommer lige nu indbyder til en forkølelse, håber du kommer hurtigt over den. God bedring herfra :o)

    SvarSlet
  4. Ja, det danske sommervejr minder mest af alt om efterårsvejr, hvor vi får forkølelserne.
    Det bliver da skønt med et "nyt" (farverigt) bed. Spændende hvad du finder på at sætte i :-)
    God bedring

    SvarSlet
  5. Rigtig god bedring. Her er det også ud og ind imellem bygerne.

    Vi må se, hvad du har fundet på, når bedet er færdigt. Vi er igang med at tømme et bed til et stort drivhus, men det ligger også stille pga regn.

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
  6. Det er også det vejr! Der har jo dårligt været en ærlig sommerdag her på det sidste, så man kan nemt blive forkølet. Rigtig god og snarlig bedring!

    SvarSlet