lørdag den 4. september 2010

Fuglebjerggaard, Høstmarked

Høstmarkedet på Fuglebjerggaard hos Camilla Plum i dag var overordentligt velbesøgt, det kan jeg godt forstå, for det var smadder-hyggeligt at gå rundt imellem de forskellige boder med planter, honning osv osv, og selve gården med den kæmpe store have er også et besøg værd, og for at være ærlig, så er det også lidt sjovt at se gården, som har været så meget i fjernsynet i forbindelse med Camilla Plums madudsendelser, og jeg fik købt den plante, som egentlig var turens mål, og som er på billedet ovenfor : skønhedsøje (Coreopsis)- som jeg har set hos Annika på bloggen Naturliga Ting,  

nåhr ja, og så købte jeg også et par andre planter og så'rn ;-)



Stjerneskærm "Moulin Rouge" og Stenurt "Bertram Anderson"

4 kommentarer:

  1. Wauh, hvor ser det hyggeligt ud.
    Det kunne jeg godt tænke mig en dag.
    Kan godt forstå du blev fristet, jeg ville helt klart ha´ brugt en formue.
    Sikkert bare fordi det så lækkert ud.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Ser ud som en rigtig dejlig sensommerdag...

    Håber du nød solen og den fine blå himmel...

    Fin blomst ,;o)

    Knus

    SvarSlet
  3. Vilken fin höstmarknad du varit på, så mycket härliga grönsaker. Din nya blomma är jättefin, väldigt fin färg.
    Önskar dig en bra vecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlet
  4. Jeg var en tur omkring Fuglebjerggård idag og der var bestemt også mange besøgende - og hvilken stemning! Din skønhedsøje er virkelig skøn:) Jeg købte et par lysegule til mit gul-hvide bed.

    SvarSlet