lørdag den 14. januar 2012

1972 -2012

Vi var i teatret og se Mozart i eftermiddag, og da vi nu skulle til hovedstaden, så ville vi selvfølgelig også overvære forestillingen på Rådhuspladsen i det skønne solskin...... men det er ikke meget man kan se, med mindre man maser ..... ....så det var heldigt at der var en storskærm, så vi kunne følge med :) :)
Tillykke til Hendes Majestæt med 40 års regerings-jubilæet.
mmmm, der sker et og andet på 40 år....... hvilket ovenstående billede af mig anno 1972 er et tydeligt bevis for :) :)

4 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på der ikke er sket den store forandring, ellers bliver du nødt til at bevise det...;o)

    Jeg blev dog en smule forvirret over at fotoet fra 72 havde indlagt 2012 frimærker, men hvordan kan man blive forvirret i disse billedmanipulationstider!?

    fnis fra friis

    SvarSlet
  2. Ja tillykke med vores Magrethe, hende kan vi godt være bekendt :o)
    Uha ja, der er sket meget siden '72... hele mit liv for eksempel - er selv årgang '72 ;o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  3. Kære Sussi.

    Sikke en smuk ung dame. Ligesom fru Friis nægter jeg også at tro på, at der er sket den helt store forandring, før jeg ikke kun har set "førbilledet" men også et "efterbillede":o) :o) :o)

    Ja, imorgen må vi hellere lige dyrke lidt royalt stof på tv:o) Jeg er glad for vort monarki og synes Dronningen har gjort det fremragende.

    De bedste weekendhilsner og tillykke Daisy

    SvarSlet
  4. Åhh altså hvor jeg husker de undertrøjebluser med snor og hvor ser du dejlig ud. Sikke et fint foto af guldkareten du fik - godt du maste lidt:) Jeg synes også at dronningen har gjort det fremragende gennem årene og at vi kan være glade for hende.

    SvarSlet