søndag den 15. januar 2012

sol

Et strejf af sol over Sorø sø, desværre brugte jeg formiddagen på kedelige huslige sysler, og da jeg endelig var færdig - og skulle ud i solen..... tjaeeee så var der kun ganske få solstrejf tilbage.. heraf kan man lære, at man skal nyde.... så kan man altid yde bagefter.
Men der har været sol i drivhuset - for frk. Iberis-jordbærplanten står med friske jordbær....desværre er bærrene ikke rigtig spiselige
Den stakkels primula, som vist er alt for tidlig på den, blev tøet op af solen, og vintergækker, erantis, enkelte krokus og gemserod viser farve, og er helt med på, at hvis der kommer sol i et par dage mere, jamen så må det da være forår.... bare ikke de kommer til at tro om igen, jeg er ikke helt tryg ved situationen.

3 kommentarer:

  1. Nu går det fint och kommentera hos dig, gissar att du hunnit fixa till. Och hos dig blommar redan vivorna ute, här har vi bara i kruka inne.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlet
  2. Ha ha ha.... der er da noget jeg helt har misforstået. Jeg har altid troet, at man sku yde før man ku nyde, men nu fortæller du mig at det er omvendt... tusind tak for det, det vil jeg huske fremover ;o)
    Skønne billeder...

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  3. Nyde inden vi kan yde... lige en sætning efter mit hoved! :o)

    SvarSlet