tirsdag den 10. januar 2012

I disse slankekurs-tider

Er det ikke læææænge siden at jeg har haft et billed af en god kage på min blog - nå, men ihvertfald er januar en god tid at få indløst sit gavekort til La Glace - der er masser af plads (alle de andre er på slankekur) og så trænger man til en lille opmuntring på sådan en fugtig dag (som det var i går).
Kagen, Det Gyldne Tårn er rabarber og citroncreme....ohhhh, så englene synger..... og så kan man sidde der, og ærgre sig lidt over at man ikke i tide smed et par poser rabarbere i fryseren, det kunne have været godt med en lille smule kompot.

11 kommentarer:

  1. Uha den ser uartig fristende ud den kage ;-D
    Rabarber og Citron, det lyder som en lækker blanding.
    Jeg har en lille bitte smule rabarber i fryseren, tror de skal bruges til lidt lækker sorbet en dag.
    Ha´en god aften.
    Havehilsner fra Marianne.

    SvarSlet
  2. Ja du har ret - ville være skønt med rabarber nu. Men mon ikke hvis man sætter hat på dem nu, at de vil komme frem om ikke så længe?
    PS. Tænderne løber i vand af den kage....

    SvarSlet
  3. Fy for pokker hvor ser den kage modbydelig LÆKKER ud... godt jeg er på slankekur, så jeg ikke behøver at besvære mit legeme med den slags.... suuukkkk - jeg har aldrig været på La Glace, måske det i virkeligheden er det mit legeme trænger til!! ;o)

    SvarSlet
  4. Sidder her med mundvandet løbende, hvor ser den lækker ud og hvor er du smart at gå på La Glace i januar, der er jo perioder hvor det er umuligt at få en plads derinde.
    Jeg ved ikke om jeg er på slankekur, men jeg fik en vægt i firmajulegave som viser at jeg er fed, så jeg må prøve at holde lidt igen med de gode sager:o)

    SvarSlet
  5. Ihhh hvor ser det godt ud ;o) mums for en kage. Skønt med god plads - der plejer altid at være stoppet til bristepunktet derinde ;o)
    Klem Tina

    SvarSlet
  6. Uhm, den ser bare FOR lækker ud - forhåbentlig smagte den ligeså. Man skal unde sig lidt godt indimellem, også i januar :)

    SvarSlet
  7. Hvor ser den ualmindelig lækker ud.

    Jeg vandt gavekort til byens kagebutik ( havde llers sagt, at mandelgaven ikke måtte være spiselig :) ). Og tror du så ikke, at butikken har holdt lukket indtil nu ?!!#!

    SvarSlet
  8. Ser rigtig lækker ud. Tænderne løber næsten i vand.... griner.
    Håber du nød kagen.

    SvarSlet
  9. Næææh, det var tarveligt......nu sidder man her og dryppe ned i tasteturet og sukker efter den guddommelige smag......rabarber og citron, det lyder himmelsk.
    Kh Helle

    SvarSlet
  10. Uhmmm - hvor ser den bare lækker ud. Håber at den smagte :-)

    Kh

    Gitte

    SvarSlet
  11. Mums! La Glace är ju ett helt fantastiskt ställe, jag går gärna dit när jag är i Köpenhamn!
    Hälsningar
    Katarina

    SvarSlet