søndag den 8. januar 2012

Jeg elsker billeder

En tier for en hund, det er da et fund (og så rimer det)
Min elskede knurrer og drager unødvendigt sårende sammenligninger med de aktuelle TV programmer om amerikanere der praktiserer "sygelig hamstring".
Jeg må se om jeg kan finde noget i gemmerne (udover syltetøjsglas, som som åbenbart ikke gælder) som kan komme på genbrugspladsen og formilde husherren og forhindre at vægten af indboet får huset til at synke ned i undergrunden. Aftalen hedder: et styk ind - et styk ud, suk!!!

11 kommentarer:

  1. Det er et flot fund. Tillykke med det. Jeg er også tilhænger af en ting ind - en ting ud. Så er man tvunget til at tage stilling. Skal - skal ikke. Det gælder selvfølgelig ikke på plantesiden!!

    SvarSlet
  2. Uha det er en hård aftale, det ville jeg ikke ku overholde :o)
    Billedet er rigtig sødt, og så ligner det også en hund der er lidt ked af ikke at ha en ejer... så godt du tog den med hjem :o)
    Eratiserne er lækre - forår kom snart :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  3. Det er hårde betingelser :) Det har min mand også sagt engang, men han er vist ved at glemme det igen - heldigvis :))

    SvarSlet
  4. härliga bilder...

    ha en mysig söndag
    kram
    sandra

    SvarSlet
  5. Er fuld af forståelse! Men egentlig er det en meget fair idé - den med én ud etc.

    Har du ikke en lille grim plastikdims bagest i et skab? Alt tæller vel med... ;-)

    SvarSlet
  6. Det var en jättefin tavla på hunden och så fina gula blommor du har.
    Ha en ny skön vecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlet
  7. Det er da en helt skøn hund du har fundet, jeg elsker især små billeder som dette:) Jeg håber du fandt noget at smide på genbrugspladsen så du kunne tilfredsstille herren.

    SvarSlet
  8. Åh nej, din stakkel... en tålelig aftale burde være 10 ting ind og 1 ud... og som Bente siger kommer det ikke på tale på plantesiden!

    En skøn hund du har fundet, den har helt sikkert været elsket :o)

    SvarSlet
  9. Hvis man kan opretholde den regel, er man da nået rigtig langt. Som oftest hedder det her. 1000 ting ind - ingen ud.... indtil man får et flip og kommer til at smide alt for meget ud.

    SvarSlet
  10. Hvor er den sød :-)
    Jeg elsker også at gå i genbrugsforretninger. èn pose med derned og to med hjem, nå ja, det kan jo smutte :-D

    SvarSlet
  11. Men gælder det så også for ham, det "glemmer" min nemlig... !

    SvarSlet