søndag den 4. september 2011

Langt ude i skoven.......


Langt ude i skoven er et lille hus, aldrig så jeg så dejligt et hus, huset ligger laaaangt ud' i skoven

I det lille hus, der lå en lille nød, aldrig så jeg så dejlig en nød, nødden i huset, huset ligger laaangt ud' i skoven.
og bip bip bip bip - godkend, så var tryllenødden og en håndfuld af den søskende mine.....


.......og jeg kan arrangere dem lige som jeg har lyst til

Arrangementet er selvfølgelig ikke Claus Pedersen fra Munkhus's - han er meget dygtig og berømmet for sine dekorationer i HAVEN, har du læst hans indlæg hos Staudefeen ? ellers, så er der et link her  Jeg har set at Claus Pedersen holder kursus i blomsterbinding, der er stadigvæk ledige pladser på julekurserne....... oh, det ville være stort.

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud !! Ham har jeg vist ikke læst om... endnu.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det skønt ud. Tak for tippet :-)

    SvarSlet
  3. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaantastisk !!!

    Især billede 4 er jeg da helt skudt i !!

    Må lige læse mere om ham med kransekurset

    Glædermig til vi ses - om snart

    Knus

    SvarSlet
  4. Hej
    härligt fina bilder:)
    ha en skön start på veckan.
    kram
    sandra

    SvarSlet
  5. Øj, det er fint.

    Han er virkelig dygtig. Fulgte hans opskrift i Haven på en krukke med crocus, muscari og hornvioler. Den holdt i måneder, skiftevis, og var så fin, så fin. Må snart en tur forbi....

    SvarSlet