lørdag den 20. november 2010

Gisselfeld

Vi har i flere år taget på julemarked på Gisselfeld for at få kickstartet julestemningen. Der er meget smukt og i år var der endda en smule sne til at gøre det helt perfekt. Meeeeeen, der bliver færre og færre af de salgsboder, der sælger ting, som jeg synes er sjove. Sådan synes jeg det er gået med flere og flere af de julemarkeder der er..... så det er nok mig der har misforstået konceptet, hi hi 
I Paradehuset er der nu altid vidundersmukt og stemningsfuldt, og meget engelsk. Me like !!

Man må ikke fotografere i Paradehuset, undskyld, men jeg så faktisk først skiltet da jeg gik ud.



5 kommentarer:

  1. Det är ett vackert utflyktsmål har varit där en sommar och det var 2 trevliga killar som sköter om det.
    Vackert även så här års.
    Ha det gott
    annika

    SvarSlet
  2. Det er hyggeligt med julemarkeder og stemningne på dine billeder er dejlig. Ærgeligt at de sjove ting svinder ind...... var der ikke noget med en juletur til London??

    SvarSlet
  3. Herlige billeder..:-)
    Og et pragtfuldt sted. Jeg har været der et par gange om sommeren.
    Håber at tage en tur igen med veninderne...:-)

    God weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Lækre atmosfærebilleder :), og Sussi, hvor bliver det spændende med Jeres tur , wwhhuuiiiiiiiii :)
    Stort klem
    Iben.

    SvarSlet
  5. God tuuuuur.....

    Ønsker jer begge en masse gode oplevelser..

    Knus knus knus

    Loppe

    Klokken er nu 5 om morgenen og vi er stadig ikke færdige... Blogger mens vi printer lidt..

    SvarSlet