mandag den 1. november 2010

Julebogen

Jeg har glædet mig til 1.november, så må julebogen tages frem. Julebogen har jeg fået af min kusine Loppe for flere år siden, og i den sætter jeg billeder af årets adventskrans, juletræet, gaverne, familefrokosterne, skriver en slags årsrapport, indsætter opskrifter på mad og kager og 1000 andre ting - og jeg glæder mig, hvert år, som et lille barn til at tage den frem igen :-)
Disse sider i julebogen handler vist mest om London-jule-shopping.... uh, det er også skønt, og snart skal min bedsteste kollega og jeg afsted igen, og denne gang har vi indlagt en lille togrejse London - Paris....JEG GLÆDER MIG

6 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god ide jeg forstår godt at du glæder dig til at tage den frem. Og juleshopping i London.............bare det var mig, for det er SÅ skønt!! jeres togrejse lyder da helt fantastisk:o)

    SvarSlet
  2. Togrejse via tunnelen...:-o)
    Og jule-shopping i London, det er skøøøøøøøøønt.
    Men Paris er også utrolig stemningsfuld i førjultiden..:-)
    Herlig tradition med din fine julebog.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Godt misundelig på dén der tur...
    men syn´s nu alligevel du fortjener det !!

    KNUS

    SvarSlet
  4. Men vilken bra idé med en julbok. Spännande att titta i varje år, för man glömmer ju så fort..
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlet
  5. God idé med sådan en bog! Den kan jeg godt forstå du glæder dig til at hive frem hvert år.

    Hilsen Anette

    SvarSlet
  6. Hvor er det en lækker bog Sussi, super inspirerende og det lyder da helt vildt spændende med sådan en´tur til Paris :)
    Knus Iben

    SvarSlet