søndag den 21. november 2010

Honning og Flora

Julemarked hos Honning og Flora.
Der var julerier  indenfor såvel som.....
udenfor, og der var 1000 ting som jeg kunne tænke mig at købe med hjem, men jeg nøjedes med...
Rikkes nye bog: Honning og Flora, nogen servietter, et kagefad, et par små hemmeligheder og en lille bitte mus (da jeg desværre nok ikke vinder Frk. Elsas musunge) . Jeg kan ikke sige om bogen er god, jeg har ikke så meget som åbnet den, den er nemlig en julegave fra mig til mig, og jeg har allerede pakket den ind.

... hvor bliver jeg glad og overrasket - heldige mig.

5 kommentarer:

  1. Den bog får jeg også lyst til at forære mig selv :o)

    SvarSlet
  2. Vilken julmarknad, jag drömmer om och gå på julmarknad där. Så söt liten mus du köpte och boken var en fin julklapp. Man ska unna sig något riktigt fint såhär före jul.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlet
  3. Å ja! Heldige deg! Skulle da gjerne vært der ja;)
    Rikkes bok ser sååå fin ut! Gleder meg til å titte i den for den kommer nok hit også:)

    Skal sjekke ut det med trommene for jeg er litt usikker på hvem som lager dem men kommer tilbake til deg!

    Ha en super uke, søte!

    Stoor klem!

    SvarSlet
  4. Hej!

    Det stället står definitivt på min önskelista över butiker att besöka!

    Tack för att du visar!

    Har de gett ut en egen bok också, det visste jag inte... Bra att köpa julklappar till sig själv då får man ju vad man vill ha..*ler*...

    Kraam Mariette

    SvarSlet
  5. Hej goa Sussi!

    Honning og Flora är underbart och speciellt när de har marknad ♥

    Åh har Rikkes bok kommit ut nu..! Den måste jag bara köpa, är säker på att den är alldeles underbar!!!

    Kram
    Mia

    PS Herr Blanka kom hem med något alldels ljuvligt, så jag kan nästan inte hålla tyst om det :) men jag måste..

    SvarSlet