mandag den 29. november 2010

Hide away


Jeg har ledt efter en fin gammel kuffert til at gemme min computer væk i, når computeren ikke er i brug. Jeg har ikke fundet nogen der passer i størrelsen. Men i dag, da jeg skulle sætte min rejsetaske væk opdagede jeg, at jeg faktisk allerede HAR én  - godt nok ikke en rigtig kuffert, men en attachetaske. Den er ikke antik, hvis jeg påstår det, får jeg nok vrøvl med min storebror, for jeg tror, at det er hans taske, fra dengang han var en fremadstormende karrieremand i shippingbranchen for 40 år siden......kan man alligevel sige lidt antik, tsk,tsk,tsk.
... tasken passer perfekt i størrelsen, og brormand får den ikke tilbage, medmindre han kommer med en smuk vintage kuffert der passer i størrelsen, hi hi


4 kommentarer:

  1. Super smart ide Sussi, den skal jeg huske :)
    Skal hilse fra Uffe og sige miau.......oversat: det er sørme koldt at være kat for øjeblikket..ligger mest inde og hygger mig ellers leger jeg med Emma :) slut.

    Knus
    Iben.

    SvarSlet
  2. Perfekt att kunna gömma undan saker som man inte vill ska vara framme !Också vet man direkt var man har dom ! Kramar Susanne ♥

    SvarSlet
  3. Men du så bra tips.
    Vad är det jag ser... blir alltid lika generad när jag ser boken någonstans.
    Har inte hunnit blogga på sista tiden.
    Ser att du har det bra.
    Forstsatt trevlig helg
    Annika

    SvarSlet
  4. Hej igen!
    Skulle bara säga att jag ofta tittar in på lägenhten för jag slutas inte förvånas över den.
    Viken terass....
    Annika

    SvarSlet