mandag den 8. august 2011

Høst

Det er dejligt at ha' fødselsdag - men når festlighederne er overstået kan jeg godt blive lidt trist, ikke fordi jeg er blevet et år ældre, men fordi min fødselsdag sidst i juli er begyndelsen på slutningen ---- af sommeren. Selvfølgelig kan der blive mange dejlige sommerdage endnu, men luften er anderledes og verden har mistet lidt af sin friskhed. Heldigvis har min overordentlig velopdragne søn sørget for, at hans mor har en lille mundsmag til sin kaffetår, når nu de lyse nætter jf. kalenderen slutter i dag og aftenerne igen bliver mørke.

7 kommentarer:

  1. Det där i lådan ser gott ut, och kaffe till en sån godbit är aldrig fel. Och visst är det en helt annan luft, märks tydligt att vi går mot höst.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlet
  2. Du har ganske ret, vi går efteråret i møde. Håber på rigtig mange sommerdage endnu, selvom det ikke helt bliver det samme. Skøn søn du har, der sådan forære sin mor lækkerier.
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  3. Hej vännen,
    Ja nu känns det att hösten kommer närmare, men jag hoppas på några varma soliga sensommarveckor först :)
    Kraaam
    Mia

    SvarSlet
  4. Uf, jeg bryder mig heller ikke om at blive mindet om hvad vi går imøde... :o/ Men skal vi ikke satse på en lang og varm sensommer :o)

    SvarSlet
  5. Et forsinket tilllykke med fødselsdagen. Hvor har du en betænksom søn. Sådan et par piger har jeg nu også.
    Jeg håber på mange sommerdage endnu, da ferien først starter sidst på måneden. Det SKAL blive sommer selvom dagene er blevet kortere.

    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  6. Et forsinket til lykke med fødselsdagen. Jeg forstår godt, hvad du mener - men efteråret er nu så skønt, og jeg er sikker på, at vi får en "Indian Summer". Det kan da ikke være anderledes med den sommer, vi har haft... ;-)

    SvarSlet