mandag den 1. august 2011

Uventet men meget velkommen gave

Lidt i sjov, havde jeg bedt Jane og Steen om at tage en stof-æske med hjem til mig, fra deres ferie i Bretagne (hvor alle jo ved, at stofæsker flyder i gaderne). Og tænk engang, i Paimpol fandt de denne fine æske - og tog den med hjem til mig..... og jeg måtte ikke engang få lov at betale for den. Tak I søde mennesker (og smid nu ikke den fine franske varebeskrivelse, som Janes søster i Paris har forfattet, væk -måske kunne man få brug for at låne den, hi hi).
I æsken har jeg tænkt mig at de gamle sort-hvide billeder skal opbevares - billeder fra den gang, hvor mine unge og smukke svigerforældre, om søndagen, klædte sig i deres fineste tøj og spadserede i byparken med ungerne.

5 kommentarer:

  1. Dejlig gave! Hvor sødt af dem - tillykke med den.

    SvarSlet
  2. Og en rigtig fin måde at bruge den på - god idé :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøn. Sikke en dejlig gave at få til dine billeder.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  4. Hej goa vän!
    Vilken lycka att få en sån fin ask av sina vänner!
    Hoppas att allt är fint med dig och att ni har lika fint väder på andra sidan sundet som vi har här <3
    Stor kram
    Mia

    SvarSlet
  5. Den æske er rigtig flot!
    Tillykke :-D

    SvarSlet